Teknisk bistand
Har du tekniske spørsmål, vil vår kundeservice eller annet teknisk personell prøve å hjelpe deg så langt som mulig over telefon.
- Mistanke om feil på varmeleveransen
Vi sjekker at vår produksjon og nettet i det aktuelle området fungerer som det skal. - Mistanke om feil på ditt lokale varmeanlegg
Teknisk bistand ut over det som kan løses over telefon, vil sannsynligvis kreve en nærmere analyse i form av teknisk kontroll. Dette er utenfor Statkrafts ansvarsområde og utføres normalt av rørlegger. I noen byer tar vi denne type oppdrag hvis vi har kapasitet. Dette vil bli fakturert etter medgått tid med en fast timepris. - Rådgiving
Vi gir gjerne råd om valg av teknisk løsning for nybygg eller rehabilitering.
Relatert innhold
Hvem har ansvaret?
Skulle en feilsituasjon oppstå, er det greit å kjenne til ansvarsforholdet rundt fjernvarmen og kundesentralen din. Statkraft er ansvarlig for å levere varme frem til grunnmuren. Resten av anlegget in...
Les mer
Tips og råd
Her finner du generell informasjon om drift av varmeanlegg og hjelp til feilsøking som kan være nyttig hvis du skal bestille rørlegger
Les mer
Finn en rørlegger med fjernvarmekompetanse
Her finner du en oversikt over firma som har ansatte som har gjennomført vårt introduksjonskurs til fjernvarme. Når du kontakter dem må du be om å få en rørlegger som har erfaring med fjernvarme.
Les mer